niedziela, 19 października 2014

Bloger Falkenstein, czyli wizerunek sędziego III RP (14)

ZBANOWALI MNIE

   Loguję się ci ja 23.07.2011 na internetowym „Forum dyskusyjnym sędziów RP”, coby za jego pośrednictwem z nieodwzajemnianą przyjemnością przesłać Falkensteinowi kolejne mejlowe „a kuku” z kopiuj-wklej, czyli z tekstem ostatniego felietoniku o adresacie - a tu niespodzianka. Znaczy: „Istotna informacja”, jak to zatytułowano. „Masz zakaz wstępu na forum!” - przeczytałem. „Powód: naruszenie regulaminu” - dodano.

   Rozbawiony dokonanym w przeddzień zbanowaniem, skorzystałem z opcji „kontakt z Administratorem” i przesłałem mu - konkretnie Rafałowi Puchalskiemu - mejla o treści: „Proszę o uzasadnienie wyroku zakazu wstępu na "Forum dyskusyjne sędziów RP". Co w moim przypadku oznacza "naruszenie regulaminu"? Pozdrawiam – Adam Kłykow”. No i czekam na odzew.

   PS. Zaglądając po kilku minutach do swojej skrzynki elektronicznej, znalazłem w niej taki, wygenerowany automatycznie, liścik: „Dziękuję za kontakt. Odpowiem bezpośrednio po przeczytaniu poczty. Pozdrawiam – SSR Rafał Puchalski, administrator i właściciel portalu sedziowie.net”.

07.2011